sziasztok bocsesz én eddig minden stick el megszivtam kamu az összes hirdetésük,olvasd:3G nél tudott 160kb a 7 mega hejett,mikor 2.5 megára monták a minimumot (de"ha sokan vodáznak) ez változhat.2g nél 53kb ami a fojamatos letöltése 5.3kb és garancia hogy iméleden kivül más lejön nincs..Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltató köteles feltüntetni az Általános Szerzõdési Feltételeiben (ÁSZF), illetve a szolgáltatás reklámozásakor az internet szolgáltatáscsomagra vonatkozó garantált átviteli sebességet. A garantált átviteli sebesség általában kisebb, mint a szolgáltatáscsomagra jellemzõ névleges, legnagyobb átviteli sebesség.
Amennyiben a szolgáltató nem tudja teljesíteni a szerzõdésben vállalt garantált adatátviteli sebességet, illetve nem megfelelõ minõségû a szolgáltatás (pl.: szakadozik az összeköttetés) úgy Önnek jogában áll hibabejelentést tenni. Tájékoztatjuk, amennyiben a szolgáltató a valósnak bizonyult hibát a bejelentéstõl számított 72 órán belül nem hárítja el, köteles Önnek kötbért fizetni. A hibaelhárítás késedelmes teljesítése miatt Ön kötbérigénnyel élhet a szolgáltató felé, melyet postai úton, írásban kell eljuttatnia a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt.-hez. A kötbér összege részleges szolgáltatás kiesés esetén a havidíj egy napra vetített összegének a négyszerese, teljes szolgáltatás kiesés esetén az elõbbi összeg nyolcszorosa. (Például, ha Ön havonta 6000 Ft-ot fizet a szolgáltatásért, részleges hiba esetén naponta 800 Ft, teljes szolgáltatás kiesés esetén naponta 1600 Ft összegû kötbérre tarthat igényt.)
A szerzõdés felmondásával kapcsolatos problémájára az alábbi tájékoztatást adjuk.
Amennyiben a szolgáltató hibájából nem megfelelõ a szolgáltatás minõsége (pl.: nincs megfelelõ lefedettség), erre hivatkozva kérheti a szerzõdése felbontását, illetve hûségszerzõdés miatti kötbérfizetési kötelezettség elengedését.
Tájékoztatjuk, hogy a panaszok, reklamációk elsõdleges kivizsgálása a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. kötelezettsége és feladata. A szolgáltatónak az írásban benyújtott bejelentés, panasz kivizsgálására 30 nap áll rendelkezésére. A kivizsgálás eredményét köteles Önnek írásban megküldeni, és indoklással ellátni.
Amennyiben a szolgáltató nem vizsgálja ki a fent említett határidõn belül panaszát, illetve ha nem elfogadható Ön számára a kapott válasz, akkor forduljon hozzánk bizalommal. Ez esetben kérjük, csatolja a szolgáltató válaszát is leveléhez.
Javasoljuk, hogy panaszát írásban nyújtsa be Vodafone Zrt.felé, levelében említett indokokra hivatkozva, továbbá kérje a visszatérõ hiba elhárítását. Azt azonban nem tartjuk valószínûnek, hogy a szolgáltató másvalaki által generált adatforgalmat számláz ki Önnek, ugyanis a szolgáltató számlázási rendszere zárt. Ez azt jelenti, hogy a miniszter által kijelölt tanúsító szervezet tanúsítja, hogy a rendszerhez illetéktelen nem férhetnek hozzá. Ennek ellenkezõjét Önnek kell bizonyítania.
Bízunk benne, hogy tájékoztatásunk segítségével megnyugtatóan tudja rendezni panaszát a szolgáltatóval.
Budapest, 2010. augusztus 13.
Tisztelettel:
Nemzeti Média-és Hírközlési Hatóság
Ügyfélkapcsolati és Tájékoztatási Osztály. kamu miota megirtam a vodának hogy levelet kaptam a hir közlésiektõl az átlag orai fogyasztásom a 10megárol 4 re csökkent -2G nél, 3G re 200mb számol el ugyan arra tehát meglopnak minket sziasztok