Tájékoztatjuk, hogy bejelentését felelõs technikus munktársak felé továbbítottuk, akik hálózati problémát nem találtak.
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a Vodafone Magyarország zrt. az Ön által megrendelt szolgáltatást az elõfizetõi szerzõdésben, az annak részét képezõ Általános Szerzõdési Feltételekben, illetve a 3. sz. mellékletben meghatározott technikai specifikációnak megfelelõen biztosítja. Panaszát megvizsgáltuk, azzal kapcsolatosan megállapítottuk, hogy a szolgáltatást a vállaltak szerint nyújtottuk.
A Vodafone Magyarország zrt. a továbbiakban is a szerzõdésben meghatározottaknak megfelelõen biztosítja minden ügyfele számára a szolgáltatását, természetesen a technikai fejlõdés további lehetõségeinek folyamatos kihasználásával emelve a szolgáltatás színvonalát.
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk!
Amennyiben további kérdése, vagy kérése lenne, kérjük, hívja 24 órás ügyfélszolgálatunkat a belföldrõl, hálózaton belül díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon! Munkatársaink készséggel segítenek Önnek!