2008 július 9. óta többször megkerestem Önöket mind levélben, mind telefonon. A probléma ismert, egyik napról a másikra a letöltési sebesség (HSDPA modem használatával) lecsökkent 300 kbit/s-os átlagra.
Mivel semmiféle érdemi választ nem kaptam az amúgy teljesen egyértelmû helyzetre, így a tegnapi napon felkerestem az egyik Vodafone szaküzletet, mintegy próbaképpen. Munkatársuk letesztelte az általam bevitt modemet a benne lévõ Sim kártyával. A letöltési sebesség mintegy 300 kbit/s volt. Ezután kicserélte egy bontatlan Sim kártyára, majd azzal tesztelve a modemet, 2400 kbit/s-os átlagsebességet ért el. Mindezekután nevemre irattatta az új Simet, s miután ez megtörtént, a sebesség újra 300 kbit/s-ra csökkent.
Ekkor már munkatársuk is elismerte a tagadhatatlan tényt, miszerint személyre (Sim-re) szóló sebesség korlátozás van érvényben. Természetesen azzal tisztában vagyok, hogy a szerzõdésben foglalt minimális sebességet eléri a kapcsolat, azonban azzal is tisztában vagyok, hogy semmilyen fórumon és semmilyen tájékoztatóban, illetve szerzõdésben nincs megadva az Önök számára a személyre szóló korlátozás lehetõsége. (Azaz az állampolgárok, ügyfelek szándékos, ok nélküli megkülönböztetése). Ennek megfelelõen az Önök által hirdetett korlátlan internet hozzáférés reklámja, szerzõdése nem felel meg a valóságnak.
Mindemellett természetesen mélységesen etikátlannak tartom, hogy továbbra is, ugyanazt az összeg kiszámlázzák ezért a szolgáltatásért.
Több fórum is foglalkozik már ezzel a témával, s számos ugyanilyen panasszal élt nagyon sok ember.
Megvárom válaszlevelüket, majd a kialakult helyzetrõl (több hasonló cipõben járó társamhoz igazodva) értesítem a Fogyasztóvédelmet, illetve a Gazdasági Versenyhivatalt a történtekrõl.