Sajnálattal értesültünk arról, hogy elõzõ válaszunkban foglaltak nem szolgáltak megelégedésére!
A 2323862-es számú elektronikus levelünket az alábbiakban szeretnénk megerõsíteni.
Technikai csoportunk panaszát kivizsgálta, melynek eredményeképpen nem tapasztalták a jelzett hálózati hibajelenséget. A szolgáltatás esetleges lassulását okozhatja a hálózat idõszakos terheltsége.
Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy a Vodafone Magyarország zrt. az Ön által megrendelt szolgáltatást az elõfizetõi szerzõdésben, az annak részét képezõ Általános Szerzõdési Feltételekben, illetve a 3. sz. mellékletben meghatározott technikai specifikációnak megfelelõen biztosítja. Panaszát megvizsgáltuk, azzal kapcsolatosan megállapítottuk, hogy a szolgáltatást a vállaltak szerint nyújtottuk.
A Vodafone Magyarország zrt. a továbbiakban is a szerzõdésben meghatározottaknak megfelelõen biztosítja minden ügyfele számára a szolgáltatását, természetesen a technikai fejlõdés további lehetõségeinek folyamatos kihasználásával emelve a szolgáltatás színvonalát.