Mindenekelõtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük !
Amennyiben a továbbiakban is tapasztalja az Ön által jelzett hibajelenséget, az alaposabb vizsgálat érdekében szíveskedjen a mobil internet telefonszáma, valamint az ahhoz tartozó ügyfélbiztonsági kód megadása mellett, az alábbi adatokat jelezni telefonos ügyfélszolgálatunkon vagy az [email protected] címen, hogy mihamarabb segítségére lehessünk!
•Mi a telefonszám, amit az internetes csomaghoz kapott?
•Az elektronikus levelében említett tesztelés, melyik képviseletünkön történt?
•Milyen telefonszámon tudjuk elérni? (Kontakt szám) A gyorsabb ügyintézés érdekében ajánlott, egy olyan telefonszámot is megadni amelyen, szükség esetén munkatársunk felveheti Önnel a kapcsolatot.
•Mi a pontos idõpont, amikor tapasztalja a jelenséget? (Legalább 5 idõpont, lehetõleg a nap különbözõ pontjairól)