Elvileg így van!"Ha a hiba következtében a szolgáltatást a Szolgáltató által vállalt minõséghez képest az
Elõfizetõ csak gyengébb minõségben tudja igénybe venni, a Szolgáltató a fentiekben leírt
kötbér felét köteles fizetni."Tehát ma 18. napja a korlátozás:5000:30=167.-.167*4=668.- egy nap.668*18=12024.-
1270/5.0-áa menü 10:36'-hívásidõ 33 perc.Elmondtam az elejétõl fogva újra mindent,ÁSZF 3.1.9,számítás,kötbér...stb.Elmondtam a "megoldás" számcserét díjmentesen,nem ötezerért.Technikusok nem engedik,mert már kaptam jóváírást 5 eFt.-ot....Ügyfélszolgálatos hölgy/Renáta/:ne adjam fel,ne hagyjuk magunkat,látta,hogy igazunk van.Küldjek újra mailt az ÜSZ.-re,minden friss bizonyítékkal együtt.Ha hülye választ kapunk,na azt is jelezzük!--ennyi