Szerintem az ilyen monitort kitakaró reklámhulladékkal semmit se lehet érni. Ha az ember egy oldalra felmegy, nem azért megy fel rá, mert nem akarja látni ami ott van, hanem mert látni akarja (meglepõ nem?). Látja hogy valami ebben a céljában zavarja (mert a tökéig ér a reklám és nem látszik tõle az oldal), és kattint az ikszre, tojik arra hogy mi volt rajta, mert nem azért jött hogy hülye marketing bullshit-et olvasson. Szerintem ilyen reklámra valaki maximum véletlenül kattint, vagy szellemi fogyatékkal él és azért.
Ahogy a büdös reklámok elfoglalnak minden négyzetmilliméternyi közterületet lassan, úgy az interneten is ez lesz. Ha a reklámcégeken múlna, már a szemünkbe vagy egyenesen a látóközpontba sugároznák a semmit érõ vackaikat. Az ember immunissá vált a reklámra. A következményeire viszont nem. Fõleg itt az interneten: csökkenti a sávszélemet (amiért fizetek), szétzabálja a memóriát (amit megvásároltam), foglalja a helyet a vinyón (ami szintén nem volt ingyen), foglalja a helyet a monitoron (fölöslegesen), esetleg random bedönti a böngészõmet (ami dühítõ) vagy eltünteti az egeremet (ami vérforraló).
Jogom van úgy döntenem, hogy nem vagyok hajlandó 2x akkora vinyót, 2x gyorsabb CPU-t és GPU-t, 2x akkora memóriát, 2x akkora monitort és 2x akkora sávszélességet FIZETNI csak azért hogy a reklámok mellett is elviselhetõ maradjon a teljesítmény. Véleményem szerint ez a fogyasztók közvetett módon való megkárosítása.