egyébként meg a tömegközlekedés nagy szerepet kell hogy játszon a jövõben, mivel egy kocsiban kevesebb ember fér el mint egy vasúti jármûben -ami lehet akár villamos is- ráadásul a villamost nem kell tudni vezetni az utasoknak, nem nekünk kell bele tankolni, nem kell parkolóhelyet keresni, nem kell kátyúkat kerülgetni és még azon sem kell idegeskednünk hogy ellopják-e avagy nem, sõt ahogy az elõttem szóló elmítette, út közben foglalkozhatunk mással is
persze vannak hátrányok is, jelenleg Budapesten sokszor kell átszállni és sajnos sok a fõirány, ami azt eredményezi hogy nagyobb a tömegnyomor, kevesebb az ülõhely
sajnos ma Budapesten a tömegközlekedés nem azért van hogy az embereknek jó legyen, hanem azért hogy forgalmat csináljanak azoknak a helyeknek ahol az emberek elbszhatják a pénzüket, pl bevásárlóközpontok, szórakozóhelyek
errõl szól az a vacak 4-es metró is sajnos, na meg arról hogy a politikusok cégei nyerik meg a kihirdetett pályázatokat, így az EU-s pénzeket sikeresen átforgatják a zsebekbe és a pártkasszába
ha ez nem lenne, akkor jobb lenne a tömegközlekedés mint az egyéni
de jelenleg három dolog számít ugye, pénz pénz pénz
és mivel az egyéni közlekedés terén több pénzt el lehet lopni az emberektõl ezért abban van a nagyobb üzlet