Igen, ez igy lenne ha szabad piac lenne, de sajnos nem az van. Az árakat ma nem a piac szabja meg hanem valami-valaki más. De most már fáradt vagyok errõl beszélni... mégis, a szoftvert amikor megvan az elsõ peldány akkor annyi peldányban készíted amennyiben akarod, minden következõ peldány csak minimális költségekkel jár. Ha egy játékot pl. 10 millió peldányban lehet eladni (és a piac ezt pontossan megmondaná), akkor akár 5 eur-ba is kerülhet darabja, ha csak 1 millió peldányba adható el akkor viszont 50 eur. Na most a baj ott van, hogy a kiadók úgynevezett market targeting-et csinálnak vagyis "felmérik", hogy mennyi peldányban adhatják el és ez alapján szabják meg az árakat. Vagyis az ár egyáltalán nem függ a kereslettõl, ha 100 millióan megvennék akkor is olyan árat szabnak ki mintha csak 1 milliót adnának el (és annyit is fognak, mert 99 millióan nem hajlandók megfizetni a kiszabott árat).