Nem igazán értelek mire föl lehetne perelni. A szerzõdést mindkét fél felmondhatja a szerzõdésben rögzítet felmondási feltétel szerint. A szolgátlató esetén ez jellemzõen 2 hónapos felmondási határidõvel párosul, és nem kell megindokolnia miért teszi. Ahogy te sem indoklod meg miért mondod fel amikor épp ezt te teszed. Ha a szolgáltató úgy ítéli meg az adott körülmények között számára az a szerzõdött ügyfél üzletileg nem kívánatos, akkor teljesen lazán felmondhatja a szerzõdést adott keretek között és nincs mit rajta számonkérni. Ez nem egy olyan szolgáltatás ami kötelezõen jár az ügyfélnek és kötelezõen nyújtani is kell. Bármelyik fél adott keretek között kiléphet a szerzõdéses kapcsolatból ha az úgy látja jónak. Idehaza a Tíonlány esetében is pont ugyanez történt.
Abban egyetértel hogy korlátlanság fogalma inkább marketing szempontból van hangoztatva, nincs igazán kifejtve mellé technológia szempontjából ez milyen feltétel mellett igaz. Viszont nem hiszem hogy az ügyfelek döntõ többségét érdekelné a technológia maszlag ami számára kínai. Annak az ügyfélnek aki azt se tudja mi a bit és byte között a különbség, az életbe nem fogod tudni elmagyarázni mi a best effort a garantált, és az mi az internet mûködtetésének technikai és pénzügyi háttere, mi a közös osztott erõforrás meg hasonlót. Az átlag ügyfelet nem érdekli a technikai háttér õ csak felhasználó. És az átlagos nethasználatával, azzal hogy megnéz weboldalakat, chatel, megnéz youtube videokat, esetleg néha letölt egy-egy trailer, játék demó vagy film elõfizetes, ezzel a használatával õ nem igazán ütközik korlátba. Átlagos használat mellett az átlag user nem érzi úgy hogy korlátos netet használ, mert a közös osztott erõforrások elégséges kapacitást nyújtanak. Ezért lehet a nagy többség szemszögébõl a szolgáltatást korlátlannak nevezni mind idõben mind adatforgalom tekintetében.
Persze a hardcore letöltõ szempontjából ezek a használati korlátok egész máshol vannak és õ már korlátosnak fogja érzékelni mert õ már beleütközik a közös osztott erõforrások okozta korlátba. Az aki meg havonta akarja türközni a fél internetet az meg pláne. A best effort szolgáltatást nem rájuk alapozva találták ki, hanem azt az átlag userekre méretezve határozták meg.