hallgatyónak pedig igenis igaza van egy csomó mindenben.
1, az összes munkahely a nagyvárosokban van.
2, ezért aztán az rengetek ember jár a városokban, ezért kell valamilyen közlekedési módszer
3, a bkv a jelenlegi embertömeget sem képes elszállitani, hát még ha 1 millióva ltöbbet kellene.
4, ha kitiltod az autókat akkor ne lepõdj meg ha munkába menet nem fél óra lesz az út hanem másfél. Kiváncsi vagyok akkor vajon mire menne az anyázás.
5, a tököm ki van az ilyen napi 4 órára bebiciklizik az egyetemre 20 perc távolságra lakó majd tök büszke magára emberektõl. Majd ha napi 12 órát melózól és 1 órányira laksz a munkahelyedtõl, akkor lehet verni magad hogy te biciklivel jársz. Fõleg télen...
6, kiváncsi lennék mit mondanál mikor 2000 forint lenne egy kiló kenyér ,mert hát sajna kitiltottad az autókat a városból igy aztán rádterhelik ennek a kölcségeit is a boltosok.
Néha azért elgondolkodok hogy egyes embereknek van-e agya. Akinek nem inge ne vegye magára, de fel kéne már fogni, hogy a boltokba az áru autóval kerül, az emberek a munkahelyükre autóval kerülnek, a bicikli utak az autósok pénzébõl épülnek, az útfelújitások szintén az autósok pénzébõl, a hidak rendberakása szintén az autók után fizetendõ adókból van.
El tudom képzelni azt a szép új jövöt, ahol pesten tiszta a levegõ, nincs autós forgalom, sok a zöld gyep, majd azt is ahogy az emberek éhenhalnak mert kétezer forintba kerül a kenyér a tescóba mert a kamionok ki lettek tiltva/iszonyat pénzeket fizetnek hogy bejöhessenek, a sarki büfés/kisboltos bezárt mert nem birta fizetni az áruszállitás diját és ahogy a munkába járás napi 5 órát vesz igénybe, illetve ahogy tömeges biciklis karambólt látok a csuszos havon valamelyik forgalmasabb keresztezõdésben.
Arról nem is beszélek amikor az ideirok többsége sipitóznak a média marktban hogy miért kerül 200 ezer forintba az új monitora, amikor vidéken csak 50 ezer...