Ha megfogadsz egy jótanácsot: ne tökölj velük. Menj be személyesen az irodába, követeld hogy azonnal bontsák fel a szerzõdést, mert siralmas a szolgáltatás minõsége, és menj akárhová máshová. Ha nem lehet megoldani, kérj panaszkönyvet és tégy panaszt a fogyasztó védelmen. Nekem több mint egy évig volt bõr a pofájukon fele akkora sávot szolgáltatni mint amennyire kötöttem a szerzõdést, ezidõ alatt 3x írtam nekik panaszos e-mail-t, amire magasívbõl sz*rtak, mindenféle kifogásokkal és süketdumával jöttek, aztán eldurrant az agyam, írtam nekik egy eléggé konkrét levelet arról, hogy követelem az egy éve fölöslegesen kidobott pénzemet tõlük, a válasz: díjmentesen lehasználhatom. Nyeltem egyet, jól van. A megállapodott 3 hónap helyett ebbõl 1 azaz egy hónap lett. Úgy döntöttem hogy nem fogom nekik kifizetni, mert nincs az a bíróság amin keresztül ezt be tudnák rajtam hajtani. Nem is tették. Egyszer csak nem lehetett használnom és számla se érkezett.