Kicsit ellentmondásosnak érzem, hogy a történetet pozitívan értékeled - sokakkal egyetemben -, ellenben a pályákat, és azok jellegét(többek között a célpontok hiányát) pedig negatívnak.
A képlet ennél egyszerûbb, magában a történetben nincs sok lehetõség. Bérgyilkos vagy, utazol a világban, embereket iktatsz ki, és egyéb rizikós feladatokat vállalsz. A nagy titok már az elsõ részben kiderült, ha belegondolok a folytatásokban már csak csûrték-csavarták a sztorit - de jó, ezt el lehetett nézni, nem ezen volt a hangsúly. Volt helyette forradalmian új játékmenet ami azért megfelelõen kárpótolt minket - javítsatok ki, ha tévedek.
Új löketet kellett adni a sztorinak, és a szubjektív véleményektõl függetlenül ebben nem nyúltak mellé. Itt jegyezném meg, nekem is vannak fenntartásaim, hiszen a történet nemigazán passzol a Blood Money végéhez. Némileg más mederben folyik a játékmenet, de azért az alapok megmaradtak. Van akinek tetszik, van akinek nem.
Ellenben van rengeteg dolog, ami vitán felül csak egy nagy .
Az milyen már, hogy gyakorlatilag napokkal a kiadás után megjelenik egy 7GB+ méretû patch? Ha valami, hát ez leírja az egész hatéves munkát, meg a sok bullshittet, amit az új engine-rõl halandzsáztak. Maga a motor gyakorlatilag a második rész óta ugyanazoktól a gyermekbetegségektõl szenved, sõt, még tettek is rá egy jó púpos lapáttal. Az AI, meg az egész álcarendszer, sõt a bujkálás is csak nevetségesebb részrõl-részre.
Profitorientált lett az egész, ennek következménye, hogy pont a különlegessége, egyedisége lesz szép lassan oda a sorozatnak.