Mivel nagy hasznot csak akkor látnak ha minnél kevesebb pénzbõl dobnak össze egy játékot, annál több a haszon, vagyis annál gyorsabban bejön a lóvé.
Csak csillivillizzen.
Ezért a butulás már elég rég óta jelen van, kb 5-6 éve.
Ez azért esik egybe a generációváltással, mert akkor fejlõdtek a játékok akkora szintet hogy a fejlesztéési idõ és költségeket csak így tudták megoldani egyszerûen.
Persze lehet jobb játékokat találni még mindig, minden platformon, amit nem 1-2 évig fejlesztenek, csak éppen kevés van.
De van konzolokon is ilyenekbõl, szóval ez is bizonyítja hogy nem a konzol mint gép a hülye meg buta meg nem a játékosok, hanem a fejlesztõk, illetve az iparág.
És ez egyaránt mindenre igaz, ez a biznic, EZ MÁR KÖZEL SEM A JÁTÉKOSOKRÓL SZÓL.
ÉS A JÁTÉKOSOK IGÉNYÉRÕL.
TÖKMINDEGY KI MILYEN PLATFORMON MIT AKAR, EZT KAPJÁTOK/KAPJUK. ÉRDEMES BELETÖRÕDNI. Különben még hosszú mérgelõdésnek néztek elébe. :)