Az akksicserét még mindig hülyeségnek tartom. Míg az akkori autók teljesítményéhez elég volt egy kissebb akksi, a jelenlegi, vagy még inkább a 2. VH-tól közel napjainkig terjedõ idõszakban használt autókhoz igencsak nagy tömegû akkumlátorok kellettek volna. Ezek cseréje nem éppen egyszerû dolog.
A benzin egységnyi tömegre vetített energiasûrûsége legalább 50-szerese az akkumlátorokénak és több mint 1000-szerese a kondenzátorokénak. (Az EEStor Ultracap állítólagos teljesítményét most hagyjuk, de az is "csak" a korszerûbb akkumlátorokkal versenyképes.)
Nem csoda, hogy még 30-40%-os hatásfokkal is sokkal hatékonyabbak a belsõégésû motorokat használó autók. És az ebbõl származó logiszikai elõny szvsz mindenképpen a benzines autók javára döntött volna, tehát nem csak egy egyszerû külsõ körülményen múlott, hogy most a benzines autók vannak túlsúlyban.