Nem tudom, miért nem lehet megvalósítani az akku-csere telepeket.
Egy "városi" autóba kb 250-300kg súlyú akksit kell tenni
A villanymotor meg a vezérlés még 100 kg-nál kevesebb
Akkor nézzük: mennyi egy benzinmotor+váltó és egy tank benzin súlya?
Persze kicsit könnyebb, mint az akksik.
Viszont a villanymotor hatásfoka 90% vagy az felett, mûködés közben nem szennyezi a környezetet, és csendes üzemû. Az erõmûvek károsanyag kibocsátását pedig az erõmûben kell megoldani egy helyen "csak".
Azért az emberek nagy része nem azért vesz autót, h az országutak királya legyen, hanem mert munkába jár, bevásárlás, többi családtag fuvarozása, stb és csak a sokadik helyen szerepelnek nagy távolságú utazások-kirándulások.
Ezekre a célokra kiválóan megfelelne egy cserélhetõ-otthon tölthetõ akkumulátoros autó.