Most nem azért, de mindenki csak arról beszél, hogy ezt is rakjuk bele az autóba, meg azt is rakjuk bele, lehetõleg mindent a kerékre kettõt (adjunk a rugózatlan tömegnek, le a vesekövekkel). Emberek: ezeknek a cuccoknak van súlya is! Lehet csinálni minden csepp energiát hasznosító autót, és a végén lesz 5 tonna. Prius is gagyi autópályán fogyasztásilag, hiába az über légellenállási együtthatója, még így is zabál a benzinesekhez/dieselekhez képest. Csak városbeli megállok-megyek 5 métert dologra jók a villanyautók jelenleg, de ha meg csak ez a gáz, akkor nem lenne egyszerûbb közlekedést korszerûsíteni? Csak Budapestnél maradva: M0. Hoppácska, rögtön fele autó, jóval kisebb dugók. Már nem is kell a villanyautó, mert nem fékez, nem lesz mit visszatölteni az egyébként 400 kilót kivetõ elektromos rendszerbe. Esetleg kamerák a keresztezõdésekbe, és akik bennragadnak, és megakadályozzák a kereszt irányú forgalmat, azt egy kurva nagy elektromágnessel kirántani, és bevágni autóstól a zúzdába. Rögtön kevesebb szabálytalankodó lenne. Meg mondjuk lehetne olyan tömegközlekedést is csinálni, ahol a 7 percenként járó 14/114-es busz két járata között nem 35 perc telik el a valóságban, meg ahol du 5-kor rendszeresen nem marad ki egy 60-as járat, meg a 41-es villamos nem úgy ér oda a Batthyány térre, hogy már csak integetni lehet a 60-as busznak, stb. Légkondi nélküli Combinokat nem is kommentálom. Így esetleg az emberek valós altarnatívaként tekintenének, és használnák is a tömegközlekedést, nem pedig undorra fordulnának el tõle, miután 1-2 hétre rákényszerültek.
Szóval lehet fejet is használni, meg olyan jelenleg is megoldható, gyakorlati dolgokban gondolkozni mint egy kamera, meg egy menetrend módosítás, nem pedig világot megváltani 100millió USDs, 1 próba után kukában landoló ötletekkel.