Beleástam magam a témába kicsit, megnézegettem csomó fórumot, meg összehasonlító videót, már csak pár kérdésem maradt. Panaszkodókat látok a Battlefield ben a net kódra, meg hogy hitreg nem az igazi netes játéknál. Ez mit is jelent igazán? Nem oda lõsz(nem azt számolja a játék) ahová mutat a célkereszt? Ez a ballisztika miatt van, mert pl. nagy távolságon ejt egy lövedék, akkor nekem nagyon PRO dolognak tûnik, ezt tetszene, ha viszont BUGOS, akkor meg pont értelmét veszti mint lövöldözõs játék, multiplayerben, teljesen, onnantól nem lehet vele játszani érdemben. El tudja valaki magyarázni, hogy mi a helyzet itt jelen esetben? Red Orchestra 2 is bejött amúgy a képbe most már, RO2, MW3, és BF3 közül valami olyan kéne, amiben lehetõleg legkevesebb cheater, legtöbb player minden napszakban, legjobb multi móka van a lehetõ legkevesebb buggal, legjobb közösséggel, multis játékélménnyel. A Net kód és a hitbox dolog ezért igen érdekelne, hogy most akkor ezzel mi is van???