Én azt rühelem az összes új BFben a BFBC2 óta, hogy szarul van megírva a spawn mechanizmus.
Simán bedob ellenfél arcába háttal neki és 1mp alatt meghalsz, hogy még fel sem fogtam hol vagyok a mapon.
A Codokat lehet szidni, de ott a legpörgõsebb mapokon is úgy spawnolnak, hogy a csapattársakhoz közel, ne ellenfél tûzvonalába, pláne ne nekik háttal. Se túl közel a csatához, se túl távol.
A BF-es metódushoz leginkább egy 1-2mp-s spawn sebezhetetlenség kellene. Annyi idõ alatt nem lehetne leszedni az ellenfeleket, de legalább annyira lenne idõm, hogy észleljem merre állok és hol a legközelebbi fedezék...
Nyilván ezt a random spawnra és a pontokhoz spawnolására értem. Aki a squad társaihoz spawnol, az ne vállalja be, hogy lehet épp a repülõ gránátesõbe éled...