Persze, az Undergránd Bt. az éves eladott 10 darabra rosszabb árat kap a sokadik nagykertõl, de azért szerintem ne akard elhitetni itt mindenkivel, hogy a Canon Hungary, aminek a Canon anyacég a tulajdonosa drágábban kapja X nyomtatót, mint a Canon Germany, aminek szintén a Canon anyacég a tulajdonosa. Ha meg valaki hivatalos márkaképviseleti és/vagy kizárólagos forgalmazói jogokat vásárol, akkor lehet, hogy az eladások arányában változik a beszerzési ára, de megvette a hivatalos piac 100%-át, hiszen minden hivatalos forrásból származó termékre ráteszi a sápját, ami 99%-ban fölösleges rossz.
Elég röhögséges ez a magyar kézikönyv, magyar support cucc is. Össze ne szarjam már magam mer 3 oldalt lefordított egy világcég magyarra, esetleg a márkaképviselet. Hatalmas költség lehet az egyszeri 10000 HUF. Supportot meg akkor sem venném igénybe, ha ingyen lenne. Tapasztalat. Magyar supportok 90%-a vak vezet világtalant alapon mûködik.
Végül egy kiváló példa a hivatalosságra: 200 000+ -os Hp fax/scanner/fotónyomtató. 1-1,5 év, kb. 200 kinyomtatott oldal után meghalt. Hivatalos magyarországi HP márkaszervíz közölte menjünk a picsába, mert már nem gyártják, javítani nem javítják, akár ki is dobhatjuk.
Mit csinálsz ilyenkor?
Mit tudsz csinálni?
Habzó szájjal elautózgatsz a következõ 5 évben, ügyvédek tömkelegét megfizetve, ügyvédek tömkelegével küzdve szaros parezer forintért a nyomtató eredeti árának a többszörösét kifizetve bizonytalan kimenetellel, vagy jó magyar módjára benyeled és veszel egy másikat?