Kicsit félrement ez a fórum. Ugye az nem baj hogy egy magyar, önerõbõl épült, adót mindig korrekten fizetõ, 35 embernek munkát adó, a Mio márkanevet bevezetõ cég védi a saját piacát, ami zömében szintén magyar, de legalábbis a gazdaságnak hasznos, a vevõk kiszolgálásában és támogatásában profi cégekbõl áll? Szemben a cseh, lengyel, ilyen-olyan országból becsurgó, adót csak immel ámmal fizetgetõ seftes cégekkel...Álljon már meg a menet azért. Nem a profitról van már régen itt szó, azt a piac úgyis beszabályozza, ugyanis nem csak a Mio van a piacon. Nehogy már ezeket a sefteseket védjétek...A Canon egy totál más sztori, ne mossuk össze. A szõke lány a Mio marketingese, lengyel egyébként. A többi kollega mind mérnök egyébként, egy marketinges sincs közte. A TV reklám, ha lesz ilyen, akkor azt a Mio fogja fizetni, ez nem fogja drágítani a termékeket, egyébként sem a marketing a nagy tétel az árban (ez nem túrórudi).
Az EU nem azt jelenti, hogy minden törvényt át lehet hágni (fogyasztóvédelem, vám, adó, stb.).
ÉS még egy nagyon fontos dolog, amivel itt kép zavar van. Mindenkinek az EUban szive joga ott vásárolni, ahol akar. Itt nem ez ellen megy a kampány! Hanem a piacon seftelõ, vásárolókat félrevezetõ ügyeskedõkrõl. Aki Ausztriában vesz Miot mert ott olcsóbb esetleg, az ok. De az hogy egy seftinger az áfával játszik, ezért olcsóbb tud lenni, és mindezt pofátlanul, másokon átgázolva, a helyi importõr által generált igényeket kiaknázva tegye, az azért már felháborító.