Jó, de egy játékban ez minek? Látod a szemed sarkából, egy fél másodpercre, aztán lõsz az ellenre, ugrálsz, mozogsz, és már nem is látod. Én legalábbis nem állok le egy tíz percre gyönyörködni benne.
Persze, raytracinggel szebb képet lehet csinálni, nem vitás, de realtime-hoz olyan mennyiségben kell erõforrásokat bevetni ehhez, ami véleményem szerint nem éri meg azt a különbséget (ami, továbbra is tartom magam hozzá, nem olyan nagy). Tetszõleges számú, rekurzív tükrözõdés, lágy szélû árnyékok, radiosity (vagy hogyishívják, amikor mindehonnan visszaverõdik a fény mindenhova, és a fény betölti a szobát), meg minden tárgy nurbs felületekbõl álljon, sztem ez mind nem kell egy játékba, aminek az alapvetõ célja a szórakoztatás.
"Totál élethûtlen"?... te esetleg profi 3D modellezõ vagy?
Ha az ember egész nap félórás render-eket készít és nézeget, megértem, hogy amellett egy játék grafikája bizony hamar lealacsonyodik.