Az nem derül ki, hogy mit tud ez az új fénysorompó. Tárolni az adatokat? Milyen adatokat? Minek? Ez úgy hülyeség, ahogy van.
ARRA LENNE VÉGRE SZÜKSÉG, HOGY AZ ÖSSZES KIB@SZOTT SOROMPÓ CSAK A SZÜKSÉGES MINIMÁLIS IDEIG LEGYEN ZÁRVA!!!!
A vasúti átjáróban bekövetkezett balesetek igazi oka a feleslegesen sokáig zárva tartó sorompó. Nem kellene az autósokat hülyének nézni! A vak is észreveszi, ha egy sorompó 10 perccel hamarabb zár le mint kellene és 1-2 perccel a vonat elhaladása után nyílik csak ki újra.
Külön istencsapás a vasútállomások melletti átjárók rendszere. Amelyik akkor zár (pirosodik) amikor a vonat közeledik az állomáshoz, a másik irányból. Aztán a vonat megáll az állomáson, a sorompó még mindig zárva. Az utasok fel- és leszállnak, a mozdonyvezetõ elmegy kávézni, stb.. a sorompó még mindig zárva. Aztán a forgalmista vakarózdik (néhány százszor) a sorompó még mindig zárva. Aztán nagy kegyesen elindul a vonat. MINT A CSIGA. Lassan gyorsulni kezd, majd elhalad az összetorlódott autósor elõtt. Lassan eltûnik a távolban. A sorompó még mindig zárva.
Aztán végre kinyit.
Az igazság istene adjon kínhalált annak az emberi mivoltából kivetkõzött tömeggyilkosnak, aki ezt a rendszert kitalálta/engedélyezte/jónak tartja/védi/rendõröket rendel ki hogy ott büntessék, aki nem várja meg a kar felemelkedése UTÁN a lámpa fehéredést is, stb...
Jó lenne végre leszámolni azzal az ostoba és sok halálesetet okozó szemlélette, hogy a több korlátozás = nagyobb biztonság!
Fel kellene végre fogniuk a törvényhozóknak, hogy a balesetek fõ oka az autósok drasztikusan lecsökkent szabálytisztelete, ami pedig szintén oka valaminek... na minek?
Olyan szabályokat kellene hozni, amelyek méltóak a tiszteletre és a betartásra, akkor be fogják tartani önként az emberek. A jelenlegi szabályrendszer pont az ellenkezõje.