Én játszottam konzolon is. Így a jobb a játékélmény konzolon dolgot tapasztaltam is, vagyis inkább azt hogy ez egy baromság, mert a játéktól függ az élmény nem a géptõl...
Bár gowozni kifejezetten idegesítõ volt, mert fps-t kontrollerrel irányítani borzalom. Más játékoknál amire alkalmas a kontroller, a játéktól függ az élmény.
Pc-n is sok olyan játék van ami nem fps, csak meg kell taláni, és nem birka módon a reklámokra meg a még idiótább újságokra támaszkodni. Konzolról pl teljesen hiányoznak a szimulátorok, persze néhány láma azt hiszi amik vannak rajta azok szimulátorok, mert valaki azt mondta neki, és vagy igazi szimulátorral még nem játszott.
"(a ps2-t is csak mostanában tudják emulálni,pedig nem mai vas az se)"
Ez is egy komoly mellényúlás. Emulálás nem = simán futtatás. Valaminek az emulálásához másik gépen sokszor nagyobb teljesítmény kell, mert a 2 gép teljesen máshogy mûködik, és az emulálásnál a teljesítmény nagy része arra veszik el, hogy egyáltalán futtatható legyen egy tök más gép kódja egy adott gépen.
Mit gondolsz miért sokkal lassabb egy linuxon emulált directx-es játék mint vindózon? És ott még csak az oprendszerben, és a 3d api-ban van eltérés, gépen még semmi.
Szóval ebbõl ne induljál ki mert hatalmas baromság.
Ha úgy lenne ahogy te gondolod, hogy ez emuláláshoz akkora teljesítmény kell, mint amennyi az eredeti gépen, akkor nagyon jó lenne, mert nem kéne a programokat 80 féle gépre, és oprendszerre fordítani, mert emulálással ugyanolyan teljesítményt igényelne. De nem így van, és az emulálás az eredetinél sokszor nagyobb teljesítményt igényel.