"QuadCore meg DualCore gépeken érezhetõ teljesítményjavulásra számítsatok. Ám azt is kell tudni, hogy a F.E.A.R. 2 még nem használja túlságosan ki a többmagos processzorokat. Havok fizikai rendszer mellett döntöttek, úgyhogy az NVIDIA tulajok szája itt most legörbed. Nincs framerate-felturbózó PhysX :( A FEAR2 AI rendszerén dolgozott pár ember a Monolithnál. Reméljük, õk külön erre a feladatra rendelt lyányok voltak, tehát kávét nem kellett nekik fõzni meg udvart sepregetni. Emiatt számíthatunk AI téren kellemes meglepetésekre. Ha talán forradalmi nem is, legalább bugos nem lesz.
DirectX 10 támogatást sajna nem sikerült beépíteniük, mivel nem volt rá idõ. Viszont a következõ játékba tervezik a DirectX 11 és CUDA támogatást, így nem kell beijedni. A CUDA-ról annyit kell tudni, hogy az NVIDIA grafikus processzorral brutálisan póverful és ledöbbentõ, padlón állakat koppantó teljesítményt lehet elérni. Ez már a PhysX brutális teljesítményén is látszott. Több fejlesztõi eszköz használja már a CUDA-t. Kipróbáltam ezek közül egyet és hát meg kell mondanom, eléggé elképesztõ a teljesítmény emelkedés. Szóval, nagy reményeket fûzünk a játékfejlesztõkhöz, használják csak ki bátran a sokszor tétlenül üldögélõ grafikus mag erõforrásait! Négyoldalas interjú összefoglaló vége..
DEMÓ január közepére várható PS3 és talán X360 platformokra. A Warner Bros. Interactive nem vonja meg a PC-s tábortól sem az élvezetet, úgyhogy õk is megkapják a magukét!"