És az agyonmagyarázós szerelmi monológok senkit nem zavartak? Miért kell hülyének nézni az embereket? Két mondatból is megérteném a mondanivalót...
Aki szerepjátékozot már,az tudja mi a fantasy. Ami megkülönbözteti a mesétõl,hogy a vartázslónak/boszorkányoknak nincs végtelen hatalma, nem gyerekek lesznek a hõsök(Narnia), és mindennek megvan a maga "valósága".Szabályrendszere. Ezt eddig mozis fatasyben még nem éreztem.A fantasy tehát valóságos mese. A szörny nem fenyegeti fél óráig a hõst,hogy megöli,hanem, egyszerüen leharapja a fejét...:I
A filmre visszatérve pedig nem értem miért kellett elengedni a boszorkánynak a fõszereplõket (ami nagyon jó jelenet volt) az oltárról, ha ugyanúgy utána ki akarta nyirni õket. Másik pedig, hogy miért pusztult el a boszi szerelmük csodálatos kisugárzásától.
Nem hiszem hogy jól meg tudnák csinálni a Salvatore filmet. És nem színészeten mulna, hanem forgatókönyvön. Véresnek,igazinak kellene lennie egy ilyen filmenk. Mint pl.: az Álarc c. film. Érezni lehessen az intrikát.Entreri igazi arca felismerhetõ legyen.