Egy játékban csalnak. Ez a lényege, hogy minél jobban le tudd egyszerûsíteni a szabályokat, a fizikát, a terepet stb. hogy még a mai kis ketyeréken is élvezhetõ sebességet produkálj. Azonban egy valós, teljesen ismeretlennek tekintendõ terep 3D leképezése, kiértékelése, majd az "útvonalkeresõ" algoritmus futtatás is igen idõköltséges mulatság, amit másodpercenként bizony jópárszor el kell végezni. És ez még csak a statikus helyzet. Viszont ha a terepen mi is és más ojjektumok is mozgolódnak és ezek helyzete és sebessége folyamatosan változik, nem beszélve a kresz szabályairól, a táblák/útburkolati jelek felismerésérõl stb.-stb. akkor rá kell jönnünk, hogy ezek a team-ek jelenleg az emberi technológia úttörõinek élvonalát képviselik, jómunkásemberek, de profik.
Hozzátenném, anno ipari robotokon és kibernetikán végeztem és így van némi "rálátásom" a dolgokra (sõt pont az ipari robotok látórendszereibõl diplomáztam). Amit ezek a fiúk mûvelnek az nem csoda, de legalábbis kemény, céltudatos kutatás/tervezés/tesztelés. Egy sima huszonéves heggesztõrobot legegyszerûbb (3 szabdságfokos) mozgás vezérlését is csak hatodfokú Jacobi mátrixokkal lehet leírni/elõre kalkulálni és gondolom nem kell részleteznem, hogy ennél mennyivel bonyolultabb feladatról van itt szó. Az egész a matematika-fizika-informatika-elektronika szoros összefonódása. Ide tényleg kellenek az agyasok. Nem egy atombombát kell feltalálniuk, de mégis van min törjék a fejüket... :D