Ez a dedicated szerver hihetetlenül egy elcseszett dolog lett ebben a játékban. Ezt szándékosan csinálja az Ubisoft szerintetek? 5 éves játékobka is megtudják csinálni rendesen, pont ennél miért nem.
Elõször is, hogy nincs rendes konzolja, pb-n keresztül kell küldeni a parancsokat rá. Aztán a patchban a hardcore mód, erre a dedicated szerver pályaváltás után kiveszi ha be is volt állítva.
Aztán kihagyják azt a beállítási sort, ahol be tudnánk állítani a voice chatet, hogy ne tudjunk beszélgetni a halottakkal.
És akkor most megpróbáltunk kivenni néhány kütyüt, amit "túlzásnak találtunk". Az .ini fájlban azt írja, hogy indítsak egy rendes szervert (állítsam be a restricted items -eket), majd a KellerGame\Config\PC\KellerServerOptions.ini -ben megtalálom azoknak az eszközöknek az ID-jét. Namost, 1. probléma, hogy eleve nem a PC mappában van, hanem csak a config mappában, másik, hogy hiába indítottam el a szervert, a config fájlban semmi sem változott (bemásoltam a PC mappába is, ott sem).
Valószínûleg valamelyik patch elõtt ez mûködött.
Csan küldött egy ini fájlt, amibe ki volt tilva pár dolog, abból ki tudtuk következtetni az ID-ket, így ki tudtam tiltani a C4-et is (csak kis logika kellett hozzá...). Erre pályaváltás után a hardcore móddal együtt kiveszi, és az alap beállítást állítja (vagyis minden újra engedélyezve lett). Nagyszerû... ^^
Ja és a másik, hogy tegnap (meg már 1x ugyan ez volt) elindítom a szervert, és azt írja, hogy a szerver olyan "anyagot" használ, ami nincs meg. Vicces, hogy nekem is azt írja, mikor ugyan onnan van indítva a szerver, mint a játék.
A játékban meg egy kicsit hatásosabbá tehetnék ezt a flashbanget, mert így elég kevés értelme van.
Ilyen apróságokkal elrontani egy ilyen jó alapu játékot... én nem igazán értem. Ráadásul még pályaszerkesztõt sem adtak ki hozzá (u3 editor nem jó hozzá, direkt úgy lett megcsinálva...), pedig az sokkal jobbá tenné, ha tudnának pályát csinálni hozzá.