Hozok neked fel egyszerû példákat a cancelekre és a linkekre. csináld meg ezeket a kódokat és rá fogsz jönni hogy mire is gondolok valójában.
Válaszd ki Ryu-t.
(F= Forward, B=backward, D= down, U= up, P= punch, K= kick, L= low, M= medium, H= high, DF DB UF és UB a féloldalas irányok)
Cancel:
4 példát hoznék.
1.
D+HP, Hadouken. (Ezt úgy csinálod majd meg hogy: D+hpmajd nem várod meg hogy ryu visszahúzza a kezét hanem közvetlen utána lenyomod a következõt: DF,F+P)
Ugyanebbõl a fajtából:
D+HP, Shoryuken (Révén az F,D,F kapott egy alternatívát a DF,DF-et ezért ez így fog kinézni: D+HP,DF,D,DF+P. Kicsit bonyolultabb :P)
Shoryukenbõl Supert. Vagyis F,D,F+P,D,F+P. Észre fogod venni hogy ryu nem ugrott fel a Shoryukennél hanem megállt és eltolta a superjét.
HK, Super. Vagyis: A high kick elsõ rúgása megy csak be. Közvetlenül a rúgás elsõ és második találata elõtt kell bevinned a supert. tahát akkor kell leütnöd az ütés részét a mozdulatsornak(B,F,B,F+!P!)
A cancel lényege hogy megszakítod a mozdulatot és a találatra idõzíted a másik mozdulat indítását.
Link:
Példa:
gugolva: LK, LK, LK
A link lényege hogy az elõzõ mozdulatot nem szakítod meg. Helyette úgy idõzíted, hogy amikor az befejezõdik te akkor indítod a következõt.
Juggle(Ez nagyon bonyolult lesz.)
A juggle amikor felütöd az ellent a levegõb és ott találod el.
Vagyis Felütöd a levegõbe, canceleled a mozdulatot egy fókuszba, nyomvatartod a fókuszt, nyomsz egy elõre elõrét, elengeded a fókuszt, és megcsinálod az ultrát eltalálva ezzel a lefelé zuhanó ellenfelet.
Bonus infó:
Minden támadás a kombóban csökkenti a következõ dmg-ét(nem hitek szerint megy hanem hogy hány támadást indítottál pl. egy super hiába 8 hit egy támadásnak számít)