amúgy nagyjából a #125-tel, Zero-val értek egyet, nálam egy RPG-s játék kábé azt jelenti, hogy a karakterem testreszabhatom, küldiket kapok, fejlõdik a karakterem (inkább a szintlépõs a bejövõs, a "használomésfejlõdik" stílus hamar átmegy agyatlan tréningelésbe..), cselekedeteim kihatással vannak a világra és a történetre.. ilyen feltételek mellett látszik is, hogy az mmorpg-k nem igazán felelnek meg a klasszikus rpg-rõl alkotott nézeteimnek (fõleg 10 évnyi pen&paper rpg-s tapasztalattal..), persze attól még lehetnek jók, de nem venném egy kalap alá õket a fallouttal, a baldur's gate-tel, de még a vampire: bloodlines-szal se.. ahogy a diablot se, hisz bár abban fejlõdik a kari, küldiket is kapok, csak épp a küldik statikusak, elmondják mit kell csinálni, semmi közbeszólás és a küldinek is 1 megoldása van