"Te igen nagy sötétségben élsz. Nézz utána a Cell architektúrának, és utána gyere vissza. Mert emellett még van benne pár párhuzamos mag."
A jelenlegi linux nem hasznalja ki, a jatekok pedig csak a programozok szenvedese aran, ami a multiplatformos jatekok fejlesztoinek nem igazan eri meg, legfeljebb ha kapnak kolcson mernokoket a sony-tol. A ps3 mar igy is majdnem anyagi csodbe vitte a sony-t, nem sok kell nekik hogy belebukjanak. (aki felti oket az ne vegyen konzolt csak hozza valo jatekokat, mert a hardver meg mindig veszteseges, jatekbol meg nincs annyi hogy eleg beveteluk legyen)
"A többi oktalanságodról amit írtál (pl. Ram méret) már nem is beszélek."
Szerintem ha 256MB rendszer ram van es 256MB video ram, az sokkal kellemetlenebb mintha 512MB egyseges ram lenne. Egy jatek adatainak a jo reszet a texturak, a modellek, a terkep es a hangok teszik ki. A jateklogika minimalis helyet igenyel, foleg miota a grafikus kod jo resze atkoltozott a videokartyara, shader-ek formajaban. Ha mar minden aron osztott memoria, akkor en jatekokhoz inkabb 8/1 aranyban osztanam a videokartya javara. Az eredeti atari konzolban csak 128 byte! rendszerram volt, viszont a grafikaknak tobb kilobyte rom terulet volt. Ez a mai konzolokra is igaz. Normal os modban az xbox360 pedig kepes felhasznalni a teljes ram-ot csak az os szamara, ilyenkor csak a framebuffer-t hasznalja a grafika, ami viszont kulon chip. Ez a kevesebbol tobbet megoldasa es szvsz. jobb mint a fixen elosztott memoria.
ps: Itt senki nem tudja elkepzelni, hogy egy gf8800-as legyen az integralt eszaki hid egy pc-ben es csak kis valaszideju 8 csatornas gddr ram legyen az alaplapon?