Egyes, drágább kártyák tudtak hw-es tömörítést. Különben sem jpg, mert bár az algoritmus alapja hasonló, közel sem ugyanaz, mint az mpeg.
Nahiszen... Az elõbb még azt sem tudtad, mennyi ram van a PS3-ban, a Cellt meg keverted egy sima PPC procival, most meg már tõled ered az egész RSX access under Linux projekt... Az ötlet amúgy adja magát, és már többször fel is merült. Viszont nem ilyen módon, közvetlen RSX hozzáféréssel sikerült a dolog, hanem a supervisor command FIFO-jának meghekkelésével.
"Mindig azt mondom, hogy mielott valaki elall vitazni, nezze meg eloben."
Hogy miért nem tudod ezt te is betartani...
"De meg nem az. Majd ha nyereseges lesz a ps3-as akkor nem lesz igaz."
Az 1 milliárd dolláros extra bukta után az Xbox360 sem lesz az még egy ideig, úgyhogy nem tudom, miért lovagolsz ezen.
Valahol volt egy táblázat, most meg nem keresem, ahol a DDR2, és a neki megfelelõ GDDR3(!) ramok értékei voltak összehasonlítva. Az utóbbinak magasabb az órajele, viszont ezzel együtt a latencyje is. Ahogy hallottam, a Xenon is megérzi ezt... (Meg persze azt is, hogy a GPU-val kell osztoznia.)