(HW Insider) Szellemirtás közben rendszeresen óriási károk keletkeznek a pályákban. Így járt az az ebédlõ is, ahová küldetésünk végeztével egy születésnapi buli lenne esedékes. A terem állapotát tekintve azonban kérdéses a délutáni kezdés. Hála istennek, a köztulajdonban okozott károkról a számlát külön biztosító cég kapja meg. A Terminal Reality komoly fizikai motort fejleszt házon belül, melynek tudása felülmúlja a Halo 3 és Bioshock termékekben látott gravitáció szimulációkat.
Grafikában igazi Next-Gen PS3 színvonalat kapunk. Szenzáció a szellemragacs-ágyú, amellyel nyúlós, zöld gumiszellemkötelet lövünk két tárgyra és a nagyobb tárgy magához rántja a kisebbet. Több kötél célra lövésével így fellógathatunk egy autót a plafonra. Széttörõ szobrokból szellemek törnek elõ. Nem sok esélyük van, mert a fejlesztõk elkészítették a mozifilmekben látott protonágyú ellentettjét, az elektronágyút. Ennek elsõdleges, vakító kék sugara megfagyasztja a szellemeket, a második tüzelési mód pedig apró izzó darabkákra robbantja a drágákat. Társaink lelkiismeretesen újraélesztenek minket, ha leharapnának a szellemek. Azonban egyedül kalandozó küldetések során éberen célszerû figyelni az ellenfelek fogaira. Látványos harcokra számíthatunk, mert a fõszörnyek szétlõtt testébõl kiáramló zöld trutyi egész lakónegyedeket beboríthat. Forrás: Game Informer.