Én lossless 48khz 24 bites hangal számoltam HD video révén 30fps el 24 bites színmélységgel.
De nem az a lényeg,hogy mekkora a kiinduló értékek mérete, hanem hogy milyen gyorsan tud dolgozni a processzor, mennyi idõbe telik az adatok helyreállítása a kezdeti állapotba.
Negatív hatás : rekurzív az algoritmus, ezért többször át kell futni a kódon, egymás után akár több százszor is.
Pozitív hatás: Az algoritmus soros szervezésû és nem vizsgálja meg a környezetében lévõ több ezer bájtot, minden egyes bit-szekvencián.
Ezért egy iteráció gyorsaságát inkább csak a memória sávszél fogja korlátozni, fõleg ha meg tudom oldani hogy tesztelõ operátoroktól mentes legyen a kód.
Szoftveres emulációval jól ment eddig a dolog, de foggalmam sincs hogy pontosan milyen gyors lesz a kód egy valódi procin.