Hát ez a fejlesztői interjú is egy "nesze semmi, fogd meg jól" diszkurzus volt.
Itt leginkább azoknak volt újdonság bármi is, akik vagy kevésbé követik figyelemmel a híreket vagy nem játszottak a closed bétával.
Ami továbbra sem tetszik:
- 4 fős limitált party (holott 10-12-en lehet open worldben Bosst ölni vagy Eventet csinálni). Tényleg érthetetlen. Ha nem is 8 fős, de a minimum 6-ot engedhetnék.
- Megmaradtak az irreálisan magas Damage számok (Milliós, milliárdos sebzés.... vicc). És aszondja a faszi, másképp nem tudták megoldani, csak a Damage absorbbal, hogy valamelyest visszafogják :D Ilyet lenyilatkozni baszki fejlesztőként, azért az elég gáz.
Csóri kínai arc annyira belebonyolódott már az itemizáció bemutatójába, hogy egy nagy katyvasz lett belőle. Mondjuk érthető, hisz ahogy írtam is a béta beszámolómban, hogy rengeteg felesleges affix/stat van egy adott itemen, eleve a játékban. Szóval az itemizáció a játékban elég gagyi.
- Rúnaszavakról csak terelés ment, mert hát az a helyzet hogy kurvára fogalmuk sincs, hogy mit kezdjenek vele.
Amúgy azt érzem, hogy alapvetően azokkal a dolgokkal nem tudnak mit kezdeni, amik miatt az ember képes lenne több 100 vagy 1000 órát beleölni a játékba. Egyes dolgok olyan butának tűnnek, mint a Diablo 3 jelenleg. Ahogy a közvetítés során olvastam a chatet, nem véletlen írták rengetegen, hogy ez csak egy Diablo 3 2.0 vagy Diablo 3,5. Ja és az szintén elég szégyen, hogy annyira moderálták a chat-et, nehogy valaki rosszat merjen írni a játékról, mégha kultúráltan is írtál le valamit egy zavaró dologgal kapcsolatban, nem enegedte elküldeni vagy törölték. Nevetséges.
De azért finoman súlykolták az emberekbe a Pre-Ordert, gondolom nem jöttek a kívánt számok. Biztosan sokakat zavar, hogy nem egy "upgradelt" Diablo 3-ért akarnak kiadni 70 USD/EUR, ez az interjú pedig továbbra sem volt elég meggyőző ahhoz, hogy ez másabb Diablo lesz.
Na de, várjuk a bétát, utána okosabbak leszünk valamelyest, mert ugye ez is csak korlátolt lesz. Nem látunk bele a teljes End Game tartalomba.