Igen, elsore nekem is debuffer szerep ugrott be a fire skillekrol, de en pusztitani akartam, instant :) D3-ban is van olyan fire sorc build (firebird), amivel felpakolom az ignite dotokat majd johetnek az instant fire skillek es pusztul mindenki a terkepen, de a D4-ben a desintegrate nem sebzett annyit, mint amit "en" elvartam a D3/DI utan. De ez nem gond, ezert (is) vannak a light is cold skillek.
Ahogy neztem, a class specko lego effektet komoly valtozasokat fognak hozni egy-egy skillnel, ez elorelepes a lehetseges variacok/buildek teren a D3-hoz. Es akkor a skill enhancementrol nem is beszeltunk.
Elvileg classonkent 5-10 lego, plusz tucatnyi a "kozos" kategoriabol volt most csak elerheto, azok is nagyobb esellyel estek, hogy lehessen tesztelni (plusz mezesmadzag effekt).
Az egyik dev fejlesztoi videoban volt arrol szo, hogy valtozhat a skillek rendszere a premierre, de mivel az elmult evekben mar annyiszor valtozott (pre-aphatol a betaig), hogy kovetni is nehez, ezert szerintem 3 honap alatt nem raknak mar be uj progressiont, viszont skillek kozul 1-2 (le)cserelodhet.