Így van, bár ugyanaz a játék, azért más a kliens, máshogy kommunikál és működik a két platform különbözősége miatt.
Jelenleg úgy fest, hogy csak PC-n akad egy picit a városokba beugrásnál, de az is furcsa, hogy nálam ez is csak péntek-szombat körül volt látható, vasárnapra például teljesen eltűnt. Simán benne van a pakliban, hogy a szerver-kliens kommunikációban volt valami gebasz, mert mindig akkor jött elő, amikor hirtelen sok ember jelent meg, egyedi cuccokban, egyedi statokkal, stb. amit szinkronizálnia kellett a rendszernek. Utána, amikor megvolt minden "infó", már nem volt akadás.
Tippre a PC kliensben van valahol a hiba forrása, azt kell picit helyrepofozni és szerintem nem lesz gond. Többedmagammal próbáltuk, konzolon nem volt akadás (vagy alig észrevehető), míg PC én is két géppel léptem be a bétába, 3060 és 1060-as kártyával is ezt csinálta, ahogy a I5@4460 és és I7@9700 sem jelentett különbséget, ugyanúgy előjött a dolog a hazaugrás utáni 1-2 secben.
Hozzáteszem, a világ többi részéne nem volt gond, nagyon sokat játszottam két és fél nap alatt, egyszer nem fagyott a kliens, nem akadt be, de még fps sem csökkent, pedig maxra volt rakva minden. Egyszer volt egy szerver DC péntek este, a 17:00-es kezdés után 1-2 órával, de akkor mindenkit hazavágott, legalábbis mindenki morgott a sorbanállás közben :) Bármit is csinálnak a maradék pár hónapban, ezt a jelenlegi állapotot ne csesszék el...