Érdekes ezeket hallani most. Kik lehetnek a fejlesztők (személyesen gondolom, mióta, milyen projekteken dolgoztak a Blizznél előtte, stb..)?
- D3 a katasztrófiális random I/O kezeléséről volt híres, SSD kellett mindenképp az élvezhető futtatásához, illetve volt az a trükk is, hogy egy nagyobb pendrive-ra rámásolva a fájlok és átsymlinkelve a játék HDD-n lévő mappájába. Meg hogy valamelyik thread 60hz-re volt lockolva és hiába engedted volna a renderert magasabban dolgozni, rángatott, mint a hülye (na jó, azért 120hz-en nekem mostanában pont kiadja, de előtte a 75hz esélytelen volt még az előző monitorommal)
- D2R-t talán valami külsős team csinálta ha jól rémlik? Na de az nekem a céges laptopomon is szépen futott amikor próbáltam, rendes PC-n pedig 1440p ultrán semmit nem kér kb...
- A WoW sem az optimalizálatlanságáról híres, én sok-sok éve még egy P4 procis géppel játszottam vele, de a 60fps semennyire nem volt elérhetetlen cél. Aztán most kíváncsiságból megnéztem az RT-t benne, hát más játékokhoz képest meg sem kottyan a 3060Ti-nek (persze eleve nem is mai színvonal a részletessége).
- SC2 ha jól emlékszem viszont sokat kért a maga idejében, abból a csapatból esetleg lehetnek még akik most ezen dolgoztak volna???