Pont ezt akartam írni én is, hogy aki nem annyira van képbe a játékkal a fejlesztésekkel annak nem biztos hogy segítség vagy tudja hogy az egy segítség.
Én mikor d1 és d2 vel játszottam igaz offline és akkor még net sem igen volt akkor én is csak arra a varázslatot fejlesztettem ami tetszett.
A nyilakat a háttérbe szinte észre sem vettem vagy csak mint egyfajta fejlesztési ütemét de nem nyomtam végig egy agat sem. Volt hogy egy ág közepéről tanultam meg egy varázslatot volt hogy az első alap varázslatot toltam ki maximumig, mert azt gondoltam, hogy egy 2 varazslatnal úgy sem tud többet egyszerre használni akkor miért pazaroljam a pontokat rájuk.
És igy mondjuk a fireball spellt használtam a fire wall helyett, mert a ball directbe kapta a szörnyet a wall meg vizuálisan el ment mellette is.
És ez miatt én abban az időben nem értettem, hogy hogy lehet, hogy sárga páncél van rajtam meg extra sebzo fegyverek és mégis gyenge a karakterem.
Paladinnal nyomtam és talán 50-es szintig jutottam és ott volt 1600as sebzesem. Míg másoknak akik képbe voltak sokkal alacsonyabb szinten is már 10k felett volt ez az érték.
Szóval igen nem teljesen jól van elmagyarazva vagy bemutatva, a fejlesztések menete. Vagy ha valaki megmutat párat akkor meg azzal lesz tele a játék és nem lesznek egyediek a karakterek a rengeteg varázslat ellenére sem.
Ezért volt egy csomó hammerdin és hasonlók d2ben.
Jobb lenne ha több kombinációban is lehetne hatékony fejlődési ágakat létrehozni nem csak 1-2-t