Pölö ha lenne local banking, meg player irányította shopok, akkor az ilyen félkerberek, mint én, tudnának mit csinálni akkor is, ha épp nem ölnek le más játékosokat. Kereskedõk... karavánok... rablók, zsoldosok... Felvásárolni a nyersanyagokat a kisebb helyeken, és vinni a nagyvárosba, a busás haszon reményében, a fegyvereket, vérteket meg vissza a frontvonalra... De szép is lett volna :p
De játék indítása elõtt folyamatosan ment a fight az "universal banking" és a "local banking" hívei közt, és hát végülis universal lett.
A gatheringet is szerintem lehetne sokkal érdekesebbé tenni, ha sokkal több, sokkal kisebb node lenne, amik eltûnnek, ha ki vannak ürülve, és bespawnolnak, ha megint van bennük anyag. Ilyenek lehetnének mondjuk a fákon az ágak, a köveken a fémércek, meg a bokrokon a virágok, vagy fasse tudja. Jah és ezeken látszódhatna is, hogy mit nyersz ki belõlük, így a felfedezõ, "végigjárom a vidéket, és csak a steedgrasst meg az ékköveket gyûjtöm össze" karakter is életképes lenne (valamint nyilván lehetne vadászni is az ilyen emberekre), valamint mozgásra lennének kényszerítve a gathererek is (ami tán kényelmetlenségnek tûnik, de csak érdekesebb, mint benyomni a gahering skillt, oszt alt-tabolni negyedórára). Most azért vicces, hogy a várostól egy méterre levõ bokorból ugyanannyi eséllyel esik steedgrass, mint a világvégén lévõbõl, nincs meg a "higher risk, higher reward".
Tudnám mi a tökömér írom ezeket, Aventurine nem hiszem, hogy pont ezt a fórumot olvasgatja :p