1. Új AI stratégiákkal. (Pull, group heal, player marking and chasing stb)
2. Nagyobbat ütnek és tudják hogy mivel érdemes ütni ( már ha van olyan cumójuk a zsákban)
3. Bizonyos sebzésre immunisak, bizonyosra nagyobb a resistance de van olyan amire meg érzékenyek (ez mobtól függ ki kell tapasztalni hogy mit mivel kell ápolni)
4. elmúlt az a világ hogy hogy enchanted ijjal meg MM-el mindent le lehet szedni. A mobok nagy része immunis vagy ellenálló a ranged magic attackra. Az elemental ijjak ezért sokszor szart se érnek mert magic a sebzésük, és ha pont ellenálló a mob arra a tipusra akkor egy sima bow nagyobbat üt.
5. PvP: A casterek kaptak egy szép köver nerfet. Nincs többõ nuke cycling. Global cooldown van helyette :D. A páncélok magic resistje nõt. Végre van rendes tank szerep, rendes cuccal (Full plate nagy resist nagy armor, de fogy a stamina szóval ne ugrálj. Viszont tanknak jó vagy). Timert tettek az armor cserére, nem lehet egybõl átugrani egy másik páncélba. (pl. caster ellõ egy rakat debuffot meg DoT-ot robe-ban majd átugrik full plate-be és kétkezessel keni a száját a népnek) Ez az armor csere timer darabonként van és egy teljes átöltözés majd fél perc-egy perc között tart.