alapvetõen nem a hp a gond. A legjobbaknak kb 400 hp-ja van. (450 a max) A kezdeti 250-hez képest persze sok a 400, de ettõl még nem tudna egyvalaki megölni 10 másikat.
A gond az, hogy a varázslat iskolák összes mellékes skilljeinek a kihúzásával (gyorsítás, kisebb manaigény, nagyobb hatásfok) azonos manamennyiségbõl 2x annyi varázslatot lehet elsütni, ugyan annyi idõ alatt, dupla hatásfokkal.
Na ez azért gáz, mert így az ellenfeled 400 hp-ja kb 3200-ra növelõdik az õ dupla dupla sebzésével és dupla dupla gyógyításával.
Na ez már sok. A mágia nagyon magas szinten túl erõs, alacsony szinten viszon nincs esélyed megvédeni magad, mert a védõ varázslatok nem adnak megfelelõ védelmet akár egy plate-hez képest sem, nem beszélve egy infernalról.
Szóval egy elég nagy balansz hiba van a rendszerben, amit komoly átalakításokkal lehetne csak javítani, de programozási oldalról ez igen egyszerûen megoldható. Ráadásul egy ilyen változás után a kretének elmennének a játékból és a normálisabbak jönnének vissza.