Alap, hogy a szakma oda meg vissza van tõle. Nem lineáris játékmenet, sandbox rendszer, nagyfiús brutalitás, misztikus történet instant epillepsziát okozó videókban tálalva, korszerû grafika és fizika. A "szakmának" ilyenektõl lesz jó egy játék függetlenül szinte minden más szemponttól.
Nem állítom, hogy más szempontból nem szuper a játék, mert nincs jogom véleményezni másfél óra játékidõvel (nem is lesz több), de attól még a "szakmának" ez többé-kevésbé elég, hisz ingyen kapják a tesztpéldányt, nekik tök mindegy, hogy egy játékban van-e multiplayer és az újrajátszhatóság milyen. Pedig egy olyan embernek, aki kiad tizenikszezer pénzt egy játékért szerintem amellett, hogy kellemes legyen a játék ezek a legfontosabb szempontok. Lásd Mirrors edge esete, akármilyen ûberkúl a játékmenet, senki nem ad ki szívesen 12ezer pénzt egy 5 órás játékért. Az még órabérnek is nagyon sok lenne... :)