Megosztom real tapasztalataimat amit sacc 2,5 hó alatt gyûjtöttem össze head tracking ügyben.
Nem térnék ki a részletekre , mivel nem akarom éppen a tapasztaltaktól elvenni a drága idõt.
Megosztásom egyben jajveszékelést is jelent , mert elakadtam és kérlek benneteket ha tudtok segítsetek. Köszi. Kérdés legalul...
1 Verzió:
WIIMOTE (WII remote controller) +MSI 2.0 usb blue tooth adapter + 3 ir ledes (880nm 120 fok) + FSX illetve APACHE air assault.
Némi bénázás után (1hónap :) ) rájöttem hol kell állítani deadzone-t, ami wiimote -nál úgy látom baromira kell mivel nekem rettenetesen remeg Samu koponyája. (ledes és szoft. variálásokon túl vagyok, de ha tudtok valamit írjatok pls.) Úgy látom a hiba a felbontásban van merev fejtartás mellett is ugrálnak ide-oda //nagyon enyhén// azok a kis "köcsög pöttyök" , és Samu ezt ctrl+c -zi :(
És ezzel az összes hátrányát ki is merítettem a wimote-nak. FSX-hez ez így egyszerûen használhatatlan (próbálj meg basszamágolás nélkül belökni a virtual cockpitban egy heading-et).
2 Verzió:
Ócó webcam (640*480 low /nem tudom mennyi/ FPS) + FSX illetve APACHE air assault. FreeTrack-ben ez a verzió szépen finoman ám rendkívüli "dezsavûvel" (késleltetéssel) mûködött //15 FPS !!!! //
Bár az utálkozva manuálozott proc. fogást nem tapasztaltam a feladatkezelõben, én mégis a wiimote-t szeretném használni.
NADE ÍGY?
És most jön a kérdés:
Lehet -e valamit tenni az érdekében hogy a wiimote -tal úgy mûködjön a FT. , mint webcammal (tehát finom mozgások ugrálás nélkül stb..) de a wii FPS-el???zdulatokra.