Gariztatás az esetek túlnyomó többségében így néz ki: Chaten bejelentkezel Rajesh-hez (behelyettesíthetõ szabadon választott indiai névvel), õ megpróbáltat egy-két dolgot (nyomd sokáig a ki-bekapcsoló gombot, stb.), meggyõzõdik arról, hogy nem te dobáltad el és törted össze (megkérdezi tõled), majd kipostáz neked egy cserepéldányt, és megkér, hogy az emailben kapott vonalkóddal ellátva nyomd a futár kezébe a hibás készüléket (ezt õk késõbb javítják és refurbishedként országon belül eladják, bár a generáció végefelé már volt, hogy nem is kérték a problémás példányt).
Elnézést kér a hibáért, és megköszöni a megkeresést.
Ha nagyon túlcsúsztál a garanciaidõn (1 év helyett mondjuk háromnál tartasz), akkor elnézést kér a hibás készülékért, és ha kéred, akkor kedvezménnyel megrendel számodra egy épp aktív generációba tartozó példányt.
Ahogy anno beszéltünk itt róla: nem a készülékbõl élnek, hanem a rajta keresztül eladott termékekbõl.