Legalábbis ezt állítja Gene Munster amerikai elemzõ. Azzal érvel, hogy a tavalyi utolsó negyedév hozta az iPod történelmében a legkisebb "évrõl-évre növekedést" (azaz hogy mennyivel többet adtak el az utóbbi év idõszakához képest). Ez a tendencia figyelhetõ meg globálisan az MP3-as lejátszók piacán is: amíg 2005-ben ez 131%-os volt a növekedés, addig 2007-ben csak 17%.
Munster szerint az Apple célja 15%-os növekedést stabilizálni a 2009-es év végére az iPod eladásokban, és mivel az mp3 lejátszók piaca vegetál, valószínûleg a Touchal beindult vonalon fognak továbbfejlõdni az iPodok, amolyan ultraportable-internet-multimedia-készülékekké. Olcsóbb, multi-touch interfészes, Wi-Fi-s iPodok bejelentésére számíthatunk az elkövetkezõ év(ek)ben.
Munster szerint már nem kell sokat aludnunk, hogy (az USA-ban) a kedvenc Starbucks kávézónkba menet megrendeljük és ki is fizessük (iTunes acc-on keresztül) kedvenc kávénkat, így mire odaérünk már csak annyi dolgunk lesz hogy leüljünk és elfogyasszuk azt, a pénztárhoz egyáltalán nem kell majd odafáradni...