Írtam múltkor hogy bekrepált a Sony laptopom akkumlátora. Úgy adódott hogy visszautazok irélandba 1 hétre, és mivel még garanciás a gépem elkezdtem intézkedni a csere ügyében. Itthoni cégeken eddzõdve felkészültem arra hogy több napos rohangálást fog igénybe venni a dolog.
Azzal kezdtem hogy a Sony.ie support oldalára beregisztráltam, és nyitottam egy "caset" a problémámnak, leírtam mi a stájsz. Másnap már írtak is vissza hogy adjak meg egy számot vagy én hívjak fel egy adott számot és beszéljek egy ügynökkel. Felhívtam a számot, bepötyögtem a neten regisztrált eset kódját és azonnal kapcsoltak egy ügyintézõhöz, aki miután pár kérdés után megbizonyosodott arról hogy valóban én vagyok a laptop tulajdonosa (lakcím, telszám, születési dátum és laptop sorszámot kérték) a következõt közölte velem:
"Oké, DHL-el küldjük az új akksit a megadott címre, csütörtökre ott lesz." Köpni nem tudtam. (€200-s akksiról van szó!) Gyakorlatilag kb 5 percet beszéltem vele telefonon (ingyen, VoipStunt rulez), meg még 5 percet vett igénybe hogy beregisztráljak a neten. Mikor lesz itthon ilyen szintû a garanciás ügyintézés? Mikor lesz itthon ilyen szintû bizalom?