A crit esetén szerintem nem az számít, hogy mennyi plusz sebzést okoz, hanem hogy két full HP-s gunner 1v1-es csatáját 1 crit el tudja dönteni.
A költségeknél maradva, csak az egyszeri beruházási költséggel számolsz, viszont gunnernál jelenkezik a legtöbb állandó "üzemi" költség. Minden egyes harc után el kell használj egy bandage-t - mondjuk egy húzósabb körben akár 10-et is -, hogy a gunnered fitt legyen a következõ összecsapásban. 10 bandage 100 V-be kerül. Amennyiben csak a VP-re támaszkodsz, a napi küldiért kapott, meg a körök utáni jutalom, nem lesz elég a napi fogyasztásod kielégítésére.
Több karaktert kell egyszerre használj (3-at), lehetõleg kis szintûeket akik gyorsan ugranak rankot (100VP-t kapsz rank-onként).
Ha van 18-as soldiered, akkor ezeket tudod, viszont a gunner más téma.
Csak egy gunner használatával, elõbb utóbb funds-ért fogsz bandage-t venni.