Teljesen értem én az álláspontod, azt nem kell bizonygatni, vagy alátámasztanod.
Most õszintén? Ha csak a sikert akarod, akkor abban mi a kihívás? Így a büdös életbe nem fogsz semmit fejlõdni, ha csak az olyan helyzeteket keresed, ami könnyen végrehajtható egy játékban. Persze, lehet, hogy csak más a játék szemléletünk. Engem zavarna, ha folyton csak sikeresen aprítanék és mennék elõre, mint egy terminátor állandóan.
Mint ha örök élettel tolnál végig egy single playert....
Én a kaszt egyenlõtlenségnél nagyobb problémának látom azt, amikor 15-23 szintes (vagy alacsonyabb) játékosok közé bekerül pár 30-as. Egy 30-as jól felszerelt gunnert jóval alacsonyabb szinttel szinte esélytelen kiszedni, hiába mozog lomhán. Alapból 150-es HP, akkor full pajzs, ha leszeded neki akkor meg benyomja a szintén majdnem fullos FF-t.
Level protection meg marha kevés szerveren van, ha van is, meg túl széles skálára állítják. Szerintem inkább ezzel kéne foglalkozni, nem a mandók kiirtásával a szerókról. A 2-3 mando/team limit reális.
Ami az általad említett sok kirúgási jelentést illeti, az nem jelent semmit. Ha soldierre állítanák be, ugyanúgy tele lenne folyton az értesítési terület.
Tehát, én maradok annál a véleménynél, hogy a szerverek jelentõs problémája inkább a nem megfelelõ level eloszlás.