Sajnos tudom, de muszáj volt valahol kiengednem a mérgem, bocsi, hogy ide ömlesztettem, de angolul lusta voltam megfogalmazni hivatalos fórumban :).
Igazából ilyen a kapitalizmus, amíg elvárt módon dõl a lóvé, addig az ilyenekkel nem fognak foglalkozni. Igyekszem beletörõdni, csak elpattan néha a cérna, hogy fizetek valamiért és elég kemény hátrányok érnek. Pedig kötve hinném, hogy az én pénzem kevesebbet érne, mint bárki másé. A lóvé, az lóvé. Ha bemegyerk egy színházba szórakozni, akkor az elõadás megtekintése érdekében veszem meg a jegyet -mint mindenki-, hogy kikapcsoljak, s nem azért, hogy mondjuk 10 perceként kiküldjenek a nézõsorból, mert mondjuk szemüvegem van.
Mindentõl függetlenül, azért a véleményem leírnám, ha már belekezdtem.
Az EASY tudna ellene tenni, ha érdeke lenne, vagy akarna. Ugye a fenti okokból nem is fog, de tudna.
Amikor még 1999-ben elkezdtem az FPS játékok világát, nagyon rá voltam kattanva egyre (ez volt életem elsõ játéka, amit én vettem meg :D ).
Ott is volt egy hasonló helyzet, mint ez, hogy 3rd part modok kezdtek el megjelenni a szervereken, amik ugyan hasznosnak indultak, csak a szerver adminok végett átlendült a ló túloldalára.
A játékosok aktivitása elkezdett apadni, az eladások csökkentek és akkor lépett a kiadó. Jött egy "service pack" és a szervereket két részre osztotta: pure és non-pure. Az elõbbi jelentette azt, hogy a játék csak a fejlesztõk által kiadott módosításokat engedte a kódban, az utóbbit lehetett modolni, de csak a pure szerverek jelenhettek meg a szerver listában és azokkal mehettek versenyek.
A pure szerverekbe beletették az elterjedt modding saját változatát úgy, hogy az a játékosokat ne érinthesse túlságosan negatívan, de meg is maradjon az a lehetõség, amivel rengetegen éltek.
Ez remekül bevált, csak az volt a baj, hogy késõn kaptak már észbe (3 évvel utána). Az elszállingózott játékosok egy részét ezzel vissza tudták csalogatni és a versenyek száma is megnõtt, de sose érte már el a megszokottat, csak szintbe tudta hozni.